艺术广大已极,足可占有一个人。

 
Summer Girl - Fleurie

土媚儿:

Fleurie美国独立流行歌手Lauren Strahm的艺名,1990年出生于美国密歇根州,12岁开始创作音乐,曾于悉尼HillsongInternational Leadership College进行音乐深造。2013年Fleurie发行了首张EP「Fear & Fable」,独特的女声与生鲜的情绪表达让人耳目一新。


《 Summer Girl


I'll be your summer girl by night

午夜我将成为你的夏之少女

I love to watch the way the moonlight dances in your eyes

我沉醉于注视皎皎月光在你眸中舞动

And I feel pretty when you stare across the room at me

当你的目光穿过空间凝视于我,我心生欢悦

I hear music in my head

我听到了脑海里乐声绽放

But I swear it's not my own, it must belong to you instead

可我起誓这非我独有,却是归你所有

I think I see you when I dream, waiting there for me

睡意朦胧我以为我看到了你,举首戴目

Where, how, when?

何处,何如,何时?

Questions circle in my head

疑问在我脑海盘旋

When will I be home again?

我何时才能再度归家?

When will winter end?

冬日何时才能落下帷幕?

Thought I'd lost you at the fork

想来岔路上我已弄丢了你

Where the road became the forest and the night grew dark

那儿道路生出郁郁森林,夜晚晕出墨色

I still see you in my dreams, fighting your way back to me

睡意朦胧我依然看到了你,奋身而来

Where, how, when?

何处,何如,何时?

Questions circle in my head

疑问在我脑海盘旋

When will I be home again?

我何时才能再度归家?

When will winter end?

冬日何时才能落下帷幕?

Where, how, when?

何处,何如,何时?

Questions circle in my head

疑问在我脑海盘旋

When will I be home again?

我何时才能再度归家?

When will winter end?

冬日何时才能落下帷幕?




评论
热度(19)
Top

© 墨尘 | Powered by LOFTER