艺术广大已极,足可占有一个人。

 
Forever Yours - Furns

庭燎:

6月2日,阴。

发现天猫的购物节居然从昨天就开始了……


Forever Yours

by  Furns


Would you talk to me
你会不会同我言说你的故事
Only through your eyes
透过你清澈如水的眼
It's about time we realize who we are
是时候看清自我了
Would you love me
你会不会爱我
Even when I'm old
哪怕我已双鬓发白
Oh I can be yours for as long as you wanna be
只要你愿意我愿永远爱你

I wanna know
我想知道
I wanna know everything if we will make it through
我想知道我们能不能度过这一切坎坷
We will make it through
我们一定会穿越这片荆棘
I wanna know
我想知道
I wanna know everything
我想知道一切
If we will ever make it through
我们能否度过坎坷
Through to you
只为你
Forever forever yours
今生今世对你的爱
Forever forever yours
三生三世无法泯灭
Forever forever yours
今生今世对你的爱
Forever forever yours.
三生三世无法泯灭
Would you talk to me
你会不会同我言说你的故事
Only through your eyes
透过你清澈如水的眼
It's about time we realize who we are
是时候看清自我了
Would you love me
你会不会爱我
Even when I'm old
哪怕我已双鬓发白
I can be yours for as long as you wanna be
只要你愿意我愿永远爱你
I wanna know
我想知道
I wanna know everything if we will make it through
我想知道我们能不能度过这一切坎坷
If we will make it through
我们能否穿越这片荆棘
I wanna know
我想知道
I wanna know everything
我想知道一切
We will ever make it through
我们总会重见光明
Through to you
只为你
Forever forever yours
今生今世对你的爱
Forever forever yours
三生三世无法泯灭
Forever forever yours
今生今世对你的爱
Forever forever yours...
三生三世无法泯灭

贡献翻译:AgainstNow

评论
热度(22)
Top

© 墨尘 | Powered by LOFTER