艺术广大已极,足可占有一个人。

 
I'm Ready - Holly Drummond

小豆之家:

As far as my mind can see
我的心灵可以窥见
Lying in wait, I hear it calling out to me
在我匍匐时 我能听见它的呼唤
But which path am I to choose
然而何种路径才是我的选择?
It's the maze of life and I'm only ever going to lose
我曾经只是迷失在生活的迷宫中

I'm ready to decide
但我已准备就绪

What road will lead my life
闭上双眼 纵身一跃
Just close my eyes and jump right in
跌入人生正途
Wait for the journey to begin
静候着下一段旅途的启程

I'm ready to move on
我已准备好前行
Been on pause for so long
尽管曾经多么迟疑
Just close my eyes and jump right in
紧闭双眼 纵身一跃
Wait for the journey to begin
静候着下一段旅途的启程

I'm ready
我已准备就绪
I'm ready
我已准备就绪
I'm ready
我已准备就绪
I'm ready
我已准备就绪

I pushed it to the back of my mind
我将岁月推至脑后
Never believed there would come a time
从不曾想象会面临这种时刻
But time passes and before you know
但时间早已在你明白事实之前
We're in the place we thought we were never going to go
将我们逼入绝谷

I'm ready to decide
我已准备就绪
What road will lead my life
闭上双眼 纵身一跃
Just close my eyes and jump right in
跌入人生正途
Wait for the journey to begin
静候着下一段旅途的启程

I'm ready to move on
我已准备好前行
Been on pause for so long
尽管曾经是多么迟疑
Just close my eyes and jump right in
紧闭双眼 纵身一跃
Wait for the journey to begin
静候着下一段旅途的启程

I'm ready
我已准备就绪
I'm ready
我已准备就绪
I'm ready
我已准备就绪
I'm ready
我已准备就绪

As far as my mind can see
我的内心已经窥见
Lying in wait, I hear it calling out to me
我蛰伏等待时 它正在将我召唤

I'm ready to decide
我已经做好了决定
What road will lead my life
闭上双眼 纵身一跃
Just close my eyes and jump right in
踏上人生正途
Wait for the journey to begin
等待旅途出发的号角声

I'm ready to move on
我已经准备好前行
Been on pause for so long
尽管从前是那样的迟疑
Just close my eyes and jump right in
紧闭双眼 纵身一跃
Wait for the journey to begin
等待着旅途的启程

I'm ready
我已准备就绪
I'm ready
我已准备就绪

小豆之家敬上!

评论
热度(15)
Top

© 墨尘 | Powered by LOFTER